Kompleksowa usługa zapewniania jakości
MAERSK to klient zajmujący się łańcuchem dostaw, transportem i logistyką. Naszym celem było wzbogacenie odpowiednim oprogramowaniem usługi Orchestrator. Wyzwaniem okazał się krótki czas na realizację zadań. TestSpring odpowiadał za dostarczenie kompleksowej usługi zapewniania jakości. Wśród zadań znalazło się między innymi:
- testowanie, weryfikacja i dostawa konfiguracji,
- tworzenie rozwiązania do automatyzacji testów opartego na graficznym interfejsie użytkownika,
- opracowanie i zapewnienie odpowiedniej jakości procesu dostawy.
Dzięki współpracy z MAERSK nauczyliśmy się, jak ważne jest nieszablonowe myślenie na stanowisku konsultanta w zakresie zapewniania jakości. Stworzyliśmy proces, w którym członkowie zespołu występowali nie tylko w roli testerów, ale również specjalistów IT. Dzięki zaufaniu, jakim obdarzył nas MAERSK, mogliśmy stworzyć unikalną strukturę testową do bezpośredniego rozwiązywania problemów pojawiających się w środowisku klienta.
#Testowanie #Jakość #Szkolenia #Development #Konsulting #Logistyka #Case Study